رباتیک

رباتیکی محترم خوش آمدید

رباتیک

رباتیکی محترم خوش آمدید

رباتیک

سایت رباتیک یکی دیگر از طرح های تیم پیشرفته و تحقیقاتی رباتیک میباشد حال باما باشید تا به اوج برسید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

توسط برنامه Root My Device با خیال راحت و بدون اتصال به کامپویتر و تنها با یک کلیک گوشی و یا تبلت خود را روت کنید. اگر تا کنون گوشی خود را روت نکرده اید، دست به کار شوید و توسط این برنامه مطمئن، گوشی خود را روت کنید. متاسفانه خیلی از افراد در این تصور هستند که روت کردن برای گوشی خطرناک است! با روت کردن گوشی می توانید از تمامی امکانات گوشی به طور کامل استفاده کنید! فقط تنها مشکل روت کردن، خارج شدن گوشی از حالت گارانتی می باشد، که با یک کلیک می توانید دوباره گوشی را به حالت قبل برگردانید و اصطلاحاً آنروت کنید!

با دانلود برنامه Root My Device می توانید به صورت تضمینی گوشی خود را بدون هیچ خطری روت کنید، چرا که این برنامه قبل از انتشار روی چندین گوشی و تبلت تست شده است. این برنامه از بیشتر گوشی ها و تبلت های اندرویدی پشتیابنی می کند.

همچنین این برنامه شامل آموزش تصویری می باشد. روش های این برنامه به خصوص برای افراد تازه کار که هیچ دانش قبلی در مورد روت ندارند طراحی شده است. این روش عبارت است از چند مرحله ساده که کمتر از 5 دقیقه برای روت کردن دستگاه شما نیاز دارد. مطمئن شوید که مدل دستگاه شما در لیست دستگاه های پشتیبانی شده در برنامه وجود دارد. از اطلاعات مهم خود قبل از روت کردن نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس طبق دستورات عمل کنید.


برخی از ویژگی های برنامه Root My Device :

– آموزش گام به گام روت کردن تمامی گوشی و تبلت ها
– استفاده آسان
– بدون هزینه های پنهان
– پشتیبانی در انجمن ها

– راهنمایی توسط ویدئو های مختلف

 

  • نسخه اندروید: اندروید 1.5 و بالاتر
  • ورژن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی